Koľko percent ľudí od 30 – 39 rokov deklaruje, že pri najbližšej kúpe automobilu je pevne rozhodnutých pre čistý elektromobil alebo plug-in hybrid?
Otázka do omnibusu:
Pri najbližšej kúpe nového automobilu, ako vážne by ste zvažovali model s čisto elektrickým alebo plug-in hybridným pohonom?- som pevne rozhodnutý pre plug-in hybrid alebo elektromobil
- uvažoval by som aj nad plug-in hybridom alebo elektromobilom
- nad plug-in hybridom ani elektromobilom by som vôbec neuvažoval
- mobilitu riešim iným spôsobom
Koľko percent respondentov najčastejšie konzumuje v práci jedlo pripravené doma?
Otázka v omnibuse:
Ako sa najčastejšie stravujete počas obeda v práci?- konzumujem jedlo pripravené doma
- využijem donáškovú službu
- navštívim reštauráciu alebo iné stravovacie zariadenie (stánok, jedáleň...)
- nezvyknem obedovať v práci
Koľko percent respondentov uviedlo, že pri spätnom pohľade na prežité pandemické obdobie ho hodnotí pozitívne alebo prevažne pozitívne?
Otázka v omnibuse:
Pri spätnom pohľade, ako vnímate prežité pandemické obdobie a vplyv príslušných opatrení na svoj osobný život?- jednoznačne negatívne
- prevažne negatívne, s malými pozitívnymi momentmi
- prevažne pozitívne, s malými negatívnymi momentmi
- jednoznačne pozitívne
Aká časť ľudí vo vekovej skupine 50 – 65 rokov pokladá vyvracanie hoaxov za prospešnú aktivitu, ktorú vítajú?
Otázka v omnibuse:
Ako sa pozeráte na vyvracanie dezinformácií a hoaxov v médiách, čomu sa cielene venuje niekoľko inštitúcií?- je to prospešná aktivita, ktorú vítam
- je to manipulatívne konanie, ktoré obmedzuje slobodu názorov a vyjadrovania
- nemám na to jednoznačný názor
- túto tému vôbec nesledujem
Aký je vzájomný pomer sledovania filmov a seriálov cez TV vysielanie a cez platené streamovacie služby vo vekovej skupine 18 – 29 rokov?
Otázka v omnibuse:
Akým spôsobom najčastejšie pozeráte filmy alebo seriály?- cez TV vysielanie (napríklad cez TV stanice ako Markíza, JOJ, RTVS a pod.)
- cez platenú streamovaciu službu (napr. Netflix, Amazon Prime a pod.)
- iným spôsobom (napr. stiahnuté z internetu, v kine a podobne)
- filmy ani seriály nepozerám
Pokiaľ ide o maľovanie interiéru, 68 % respondentov odpovedalo, že:
Otázka v omnibuse:
Predstavte si, že plánujete maľovanie izby alebo viacerých izieb vo svojom byte či dome. Komu by ste zverili takúto činnosť?- zvládneme to sami
- zavolám si na to známeho (nie maliara)
- zavolám si profesionálneho maliara
- zavolám si „hodinového manžela“
Koľko percent respondentov vyslovene odmietlo kúpu nového automobilu cez internet, a to aj v prípade, že by si ho vopred otestovali, prípadne sa spojili osobne s predajcom?
Otázka do omnibusu:
Ak by ste mali možnosť zajtra si kúpiť automobil cez internet, boli by ste ochotný takýto spôsob využiť?- áno, bez problémov
- áno, v prípade, že sa najskôr spojím s predajcom
- áno, pod podmienkou, že si automobil vopred vyskúšam
- nie
Koľko percent zo všetkých respondentov uviedlo, že ráno nesleduje žiadne médium, a to ani TV či rádio, a ani nenavštevuje internet?
Otázka v omnibuse:
Ktoré médium sledujete najčastejšie v ranných hodinách?- pozerám TV
- počúvam rádio
- som na internete
- ráno médiá nesledujem
Ktorá veková skupina označila odpoveď „dáta mám stále zapnuté“ najčastejšie?
Otázka v omnibuse:
Akým spôsobom spravujete dáta (internet v mobile) vo svojom smartfóne?- dáta mám stále zapnuté
- dáta mám bežne zapnuté, ale pri určitých príležitostiach ich vypínam (napr. v noci)
- dáta si zapínam, iba ak ich potrebujem
- nemám mobilné dáta
Ktorý z výrokov popisujúcich vnímanie vplyvu influencerov označili 3 % všetkých respondentov?
Otázka v omnibuse:
Na sociálnych médiách sa možno stretnúť s rôznymi formami komerčnej spolupráce, kedy tzv. influenceri spolupracujú so značkami a snažia sa formovať postoje svojich sledovateľov k danej značke. Ako vy vnímate vplyv influencerov na vás osobne?- influenceri na mňa nemajú vplyv, hoci ich registrujem
- influenceri čiastočne ovplyvňujú môj pohľad na značku
- influenceri zásadne ovplyvňujú môj pohľad na značku
- nevnímam pôsobenie influencerov
- neviem
Na tvoju e-mailovú adresu ti pošleme e-mail s odkazom na infografiku s výsledkami prieskumu. Ak ho nenájdeš, pozri sa do spamu alebo medzi reklamy.
Gratulujeme!
Si v žrebovaní o:
1x kurz od DIGITÁLNEJ UNIVERZITY
(polročné štúdium online marketingu zakončené uznávaným certifikátom)