0%

Koľko percent ľudí od 30 – 39 rokov deklaruje, že pri najbližšej kúpe automobilu je pevne rozhodnutých pre čistý elektromobil alebo plug-in hybrid?

Otázka do omnibusu:

Pri najbližšej kúpe nového automobilu, ako vážne by ste zvažovali model s čisto elektrickým alebo plug-in hybridným pohonom?
  • som pevne rozhodnutý pre plug-in hybrid alebo elektromobil
  • uvažoval by som aj nad plug-in hybridom alebo elektromobilom
  • nad plug-in hybridom ani elektromobilom by som vôbec neuvažoval
  • mobilitu riešim iným spôsobom
Otázka z prieskumu
Correct! Wrong!

Koľko percent respondentov najčastejšie konzumuje v práci jedlo pripravené doma?

Otázka v omnibuse:

Ako sa najčastejšie stravujete počas obeda v práci?
  • konzumujem jedlo pripravené doma
  • využijem donáškovú službu
  • navštívim reštauráciu alebo iné stravovacie zariadenie (stánok, jedáleň...)
  • nezvyknem obedovať v práci
Otázka z prieskumu
Correct! Wrong!

Koľko percent respondentov uviedlo, že pri spätnom pohľade na prežité pandemické obdobie ho hodnotí pozitívne alebo prevažne pozitívne?

Otázka v omnibuse:

Pri spätnom pohľade, ako vnímate prežité pandemické obdobie a vplyv príslušných opatrení na svoj osobný život?
  • jednoznačne negatívne
  • prevažne negatívne, s malými pozitívnymi momentmi
  • prevažne pozitívne, s malými negatívnymi momentmi
  • jednoznačne pozitívne
Otázka z prieskumu
Correct! Wrong!

Aká časť ľudí vo vekovej skupine 50 – 65 rokov pokladá vyvracanie hoaxov za prospešnú aktivitu, ktorú vítajú?

Otázka v omnibuse:

Ako sa pozeráte na vyvracanie dezinformácií a hoaxov v médiách, čomu sa cielene venuje niekoľko inštitúcií?
  • je to prospešná aktivita, ktorú vítam
  • je to manipulatívne konanie, ktoré obmedzuje slobodu názorov a vyjadrovania
  • nemám na to jednoznačný názor
  • túto tému vôbec nesledujem
Otázka z prieskumu
Correct! Wrong!

Aký je vzájomný pomer sledovania filmov a seriálov cez TV vysielanie a cez platené streamovacie služby vo vekovej skupine 18 – 29 rokov?

Otázka v omnibuse:

Akým spôsobom najčastejšie pozeráte filmy alebo seriály?
  • cez TV vysielanie (napríklad cez TV stanice ako Markíza, JOJ, RTVS a pod.)
  • cez platenú streamovaciu službu (napr. Netflix, Amazon Prime a pod.)
  • iným spôsobom (napr. stiahnuté z internetu, v kine a podobne)
  • filmy ani seriály nepozerám
Otázka z prieskumu
Correct! Wrong!

Pokiaľ ide o maľovanie interiéru, 68 % respondentov odpovedalo, že:

Otázka v omnibuse:

Predstavte si, že plánujete maľovanie izby alebo viacerých izieb vo svojom byte či dome. Komu by ste zverili takúto činnosť?
  • zvládneme to sami
  • zavolám si na to známeho (nie maliara)
  • zavolám si profesionálneho maliara
  • zavolám si „hodinového manžela“
Otázka z prieskumu
Correct! Wrong!

Koľko percent respondentov vyslovene odmietlo kúpu nového automobilu cez internet, a to aj v prípade, že by si ho vopred otestovali, prípadne sa spojili osobne s predajcom?

Otázka do omnibusu:

Ak by ste mali možnosť zajtra si kúpiť automobil cez internet, boli by ste ochotný takýto spôsob využiť?
  • áno, bez problémov
  • áno, v prípade, že sa najskôr spojím s predajcom
  • áno, pod podmienkou, že si automobil vopred vyskúšam
  • nie
Otázka z prieskumu
Correct! Wrong!

Koľko percent zo všetkých respondentov uviedlo, že ráno nesleduje žiadne médium, a to ani TV či rádio, a ani nenavštevuje internet?

Otázka v omnibuse:

Ktoré médium sledujete najčastejšie v ranných hodinách?
  • pozerám TV
  • počúvam rádio
  • som na internete
  • ráno médiá nesledujem
Otázka z prieskumu
Correct! Wrong!

Ktorá veková skupina označila odpoveď „dáta mám stále zapnuté“ najčastejšie?

Otázka v omnibuse:

Akým spôsobom spravujete dáta (internet v mobile) vo svojom smartfóne?
  • dáta mám stále zapnuté
  • dáta mám bežne zapnuté, ale pri určitých príležitostiach ich vypínam (napr. v noci)
  • dáta si zapínam, iba ak ich potrebujem
  • nemám mobilné dáta
Otázka z prieskumu
Correct! Wrong!

Ktorý z výrokov popisujúcich vnímanie vplyvu influencerov označili 3 % všetkých respondentov?

Otázka v omnibuse:

Na sociálnych médiách sa možno stretnúť s rôznymi formami komerčnej spolupráce, kedy tzv. influenceri spolupracujú so značkami a snažia sa formovať postoje svojich sledovateľov k danej značke. Ako vy vnímate vplyv influencerov na vás osobne?
  • influenceri na mňa nemajú vplyv, hoci ich registrujem
  • influenceri čiastočne ovplyvňujú môj pohľad na značku
  • influenceri zásadne ovplyvňujú môj pohľad na značku
  • nevnímam pôsobenie influencerov
  • neviem
Otázka z prieskumu
Correct! Wrong!

Markeking PROD

Na tvoju e-mailovú adresu ti pošleme e-mail s odkazom na infografiku s výsledkami prieskumu. Ak ho nenájdeš, pozri sa do spamu alebo medzi reklamy.

Gratulujeme!
Si v žrebovaní o:

1x kurz od DIGITÁLNEJ UNIVERZITY

(polročné štúdium online marketingu zakončené uznávaným certifikátom)

3x predplatné mesačníka Stratégie

3x marketingová literatúra

3x merch MarkeKing

3x Premium predplatné Refresher

Vyplň, prosím, svoje kontaktné údaje, aby sme ťa mohli zaradiť do žrebovania o hodnotné ceny. Na uvedený e-mail ti pošleme výsledky a bonusový materiál od 2muse.